چه فرقی می کند


الم شنگه

مرا از بند آویزان کنید سروته شاید فکرش از سرم بی افتد.......

 

تو را دوست  می دارم

 

چه فرقی می کند؟!

 

یا از چه وقت!

 

یا چطور شد که....!

 

 

چه فرقی می کند!؟

 

وقتی تو باید باور کنی

 

که نمی کنی!!

 

و من باید فراموش کنم

 

که نمی کنم!!!!


چه فرقی می کند

 

پشت پنجره اتاقت باشی

 

یا در خیا بانها ی شهر در حال قدم زدن ؟

 

وقتی که آرزوهایت در حبس باشد؟


 

دلم شکست؟

 

عیبی ندارد شکستنی است دیگر می شکند...

 

اصلا فدای سرت قضا و بلا بود!

 

از سرت دور شد...

 

اشکم بی امان می ریزد.... مهم نیست

 

آب روشنی است!خانه ات تا ابد روشن

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:,ساعت 9:46 توسط گلی | |


Power By: LoxBlog.Com